We zijn trots om de eerste aanwinsten voor het nieuwe seizoen bekend te maken! Vanuit Hurry Up 2 maken Sander Greevink en Marnik Klaver de overstap naar Oosting E&O.

Trainer/coach Jan Gerald Mulder over de nieuwe spelers:

“Sander is een ervaren speler die samen met Koen Schoemaker op de rechteropbouw zal spelen. Hij is een schutter pur sang en met zijn lengte en ervaring een sterke aanvulling in onze dekking.”

“Marnik is een jonge linkerhoekspeler met veel potentie. In de eredivisie kan hij nog een flinke stap maken in zijn ontwikkeling.”

Met deze versterkingen zetten we als club een duidelijke stap richting onze ambitie: de komende jaren een grotere rol van betekenis spelen in de eredivisie. En dit is nog maar het begin — we verwachten binnenkort meer versterkingen te kunnen presenteren!

Blijf ons volgen voor het laatste nieuws.

Geplaats op: dinsdag april 29, 2025

Gerelateerd nieuws

1 juni 2026

𝗢𝗽𝗯𝗼𝘂𝘄𝗲𝗿𝘀 𝗯𝗹𝗶𝗷𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗼𝗼𝗿𝗱 𝗯𝗶𝗷 𝗢𝗼𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴/𝗘&𝗢

Voor de posities in de opbouw heeft Oosting/E&O de eerste namen voor het nieuwe seizoen vastgelegd. 𝗧𝗵𝗶𝗷𝘀 𝗪𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗿𝗽, 𝗧𝘆𝗴𝗼 𝗭𝘄𝗮𝗿𝘁 […]