Vanavond om 19.30 uur is het zover. De handbaldames van Misker E&O reizen af naar Breezand voor dé allesbeslissende finalewedstrijd tegen ZAP. Het is de tweede en laatste confrontatie in de strijd om het kampioenschap van de Eerste Divisie. Wedstrijd één in Emmen werd door onze dames gewonnen.
* Nog één keer alles geven.
* Nog één keer als team strijden.
* Nog één keer knokken voor de ultieme beloning: de kampioensschaal.
De voorbereiding is geweest. De inzet is duidelijk. Nu telt maar één ding: 𝗦𝗔𝗠𝗘𝗡 𝗗𝗘 𝗟𝗔𝗔𝗧𝗦𝗧𝗘 𝗦𝗧𝗔𝗣 𝗭𝗘𝗧𝗧𝗘𝗡!
Voor de club. Voor elkaar. Voor het kampioenschap.
𝙇𝙀𝙏’𝙎 𝙂𝙊, 𝙈𝙞𝙨𝙠𝙚𝙧 𝙀&𝙊!
Geplaats op: zaterdag mei 17, 2025

Gerelateerd nieuws

1 juni 2026

𝗢𝗽𝗯𝗼𝘂𝘄𝗲𝗿𝘀 𝗯𝗹𝗶𝗷𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗼𝗼𝗿𝗱 𝗯𝗶𝗷 𝗢𝗼𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴/𝗘&𝗢

Voor de posities in de opbouw heeft Oosting/E&O de eerste namen voor het nieuwe seizoen vastgelegd. 𝗧𝗵𝗶𝗷𝘀 𝗪𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗿𝗽, 𝗧𝘆𝗴𝗼 𝗭𝘄𝗮𝗿𝘁 […]