Met trots kunnen we melden dat Emily van der Ploeg komend seizoen deel uitmaakt van het opleidingsteam van eredivisionist Misker E&O. De 19-jarige opbouw- en cirkelspeelster komt over van buurtgenoot D.O.S. en is, na Demi Rink eerder deze week, de tweede versterking die vanuit Emmer-Compascuum de overstap maakt.

Trainer Mart Aalderink is enthousiast over haar komst:
“Emily heeft – net als Demi – tegen ons opleidingsteam gespeeld en gaf na afloop aan graag onderdeel te willen worden van onze damesselectie. Ze vond dat onze speelstijl goed bij haar paste, en ze had daarin helemaal gelijk. Sindsdien traint ze al wekelijks met ons mee, en we zijn onder de indruk van wat ze laat zien. Ze beschikt over een snelle spelverdeling en sterke schijnbewegingen.”

Emily kijkt uit naar haar nieuwe uitdaging:
“Ik heb voor E&O gekozen omdat ik toe was aan iets nieuws, en ik denk dat het spel van E&O beter bij mij past.”

We heten Emily van harte welkom en kijken uit naar haar bijdrage aan het team!

Geplaats op: vrijdag mei 23, 2025

Gerelateerd nieuws

1 juni 2026

𝗢𝗽𝗯𝗼𝘂𝘄𝗲𝗿𝘀 𝗯𝗹𝗶𝗷𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗼𝗼𝗿𝗱 𝗯𝗶𝗷 𝗢𝗼𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴/𝗘&𝗢

Voor de posities in de opbouw heeft Oosting/E&O de eerste namen voor het nieuwe seizoen vastgelegd. 𝗧𝗵𝗶𝗷𝘀 𝗪𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗿𝗽, 𝗧𝘆𝗴𝗼 𝗭𝘄𝗮𝗿𝘁 […]